Lovet kan börja.

Ja, för det kan det. Ledig idag blir det, fredag.

Torsdagen var helt jävla cp, jag kan bara säga epic och tacka för 3 helsköna veckor i skolan, förmodligen dom bästa.
Det känns skönt att tänka på allt positivt som händer runt omkring en. Jag tänker främst på skolan nu, och Bobban B, Samsonite, Figge, Alex, Maja och Zenia. För det är dom som gjort 3 veckor värda i skolan, och ett lov ska vi göra värt också.

Tror det blir skitlugnt i helgen eftersom jag är fucking broke, det suger.
Klockan är strax 2 och jag lyssnar på fucking winnerbäck, skjut mig. Snackar med emmepemme på msn, ännu en boost av pepp. suverän fjälla det där.

Beställde jacka idag också, btw. Skriv ner det.


Kommentarer
Postat av: bobban b

asso det är såhär, OM JAG INTE PRAKTISERAR NGNSTANS SÅ TVINGAR JAG ER ATT Hålla mig sällskap ?! okej, bobban bcdefghh.. . etc :D d pusszi Puss :D

2010-02-20 @ 02:33:40
Postat av: viktor

ja, det är väl klart. eller du med oss? vi kan visa hur 3orna jobbar!!

2010-02-20 @ 02:34:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0