Min andledning.

Min andledning till och vara bitter och sne på dig, dig och dig är att jag är jävligt trött på den här staden. Helsingborg.
Allting är ett skämt, ett stort skämt som aldrig kommer ta slut. Helsingborg känns just nu som skitsnackets New York. Kanske är det för jag inte levt i en annan stad längre än någon vecka som högst men alltså det har fan gått för långt. Alla känner alla i Helsingborg, tror dom. Sen blir man själv eller någon annan mer backstabbad än man kunnat tänka sig. Det är så livet är i Helsingborg.

Och förändringar har vi så det räcker och blir över. Både på gott och ont. Oftast ont..
Jag tror folk som känner mig förstår vad jag menar när jag säger att några av mina vänner har fallit, fallit långt ner till det dom en gång var emot. Och det gör lite ont i mig men samtidigt tänker jag inte stoppa något av det som händer. För en förändring för dem kanske är bra. Fast bara för det är bra för dem betyder det inte att jag tycker om och mår bra av det.

Nä, jag tänker inte stanna i Helsingborg, även fast jag vill. Det har blivit för litet här. Även om jag drar så är jag säker på att jag ska tillbaka. För allt jag lärt mig hittils, har jag lärt mig i sundets pärla.

Jävlar vad djup jag kände mig, var tvungen o skriva av mig lite faktiskt. Idag är det lördag och jag har inga pengar, så antar att Illuminati och Cod blir mitt sällskap fram till kvällen i alla fall!

Kommentarer
Postat av: lini

i love it när du är djup.

jag är djup med dig ibland.



love.

2010-02-13 @ 17:20:56
URL: http://lmoberg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0