Mitt hjärta.

Ja, vad hade jag gjort utan er två. Detta kommer låta så smörigt, och jag är inte speciellt bra på det..
Men jag vet inte vad jag hade gjort utan Ida och Lina Moberg fucking Ståhl. Vet att många säger så, men detta är ekta. Vi har nog räddat varandra, många gånger. Det är så bra, det är så enkelt. Ingenting behövs.

Ni får mig alltid på bra humör, alltid. Jag skrattar alltid och skrattar jag inte högt så skrattar jag inombords eller när jag tänker tillbaka på er, för ni 2 är fan som piff och fucking puff. Haha, mina systrar.. Så många år har gått, sen första gången jag såg er och det var inte såhär innan haha.. Decka i Idus lungor första gången jag träffade henne typ, bra intryck, och antar att dom flesta har hört min och linas historia redan.

Men dom morgondejterna vi hade var oslagbara, och jag ville mest bara.. säga tack för ni är ekta, alltid.

Kommentarer
Postat av: linifinibestistini

du din jävel.

får mig att typ börja gråta.



du är det cheesigaste, finaste, bästaste.

älskar dig. älskade våra morgondejter. dem skämtar man inte bort. älskar dig. findus älskar dig också.

2010-02-17 @ 23:15:41
URL: http://lmoberg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0