Skola.

Sista "praktikveckan" har börjat och det är sjukt roligt i skolan just nu, även fast jag sov 3 h inatt.
Det har varit roligt att lära känna Bobban lite bättre, Sammsorajz lite bättre, Zennebenne lite bättre så klart Majapajasnäckan. Maja är min anledning att gå till skolan varje dag, nej det är det inte. Men det är helt klart en utav dom. Tyvärr Maja jag failar här, jag kan inte skriva sån blaska.. Jag failar.

Ikväll blir det typ, OS med laptop i knäet för jag har sjuk huvudvärk och är tröttare än fucking jesus.
Imorgon äre skola. Jag och Alex taggar Projektarbete!!!

puss

Kommentarer
Postat av: A

livin' the good lifee

2010-02-15 @ 21:49:25
Postat av: bobo C

det här är bra ! mcket fint, jag tycker omde : ) sen maja är ju efterbliven

2010-02-16 @ 22:49:41
URL: http://bassemKÄkarNötter

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0