Sommarkänsla.

Så sitter man här in the city of cold och råkar klicka sig in på bilder från 2009, chillskate och där ligger dom..
Bilderna som gör att hoppet väcks inom en, sommaren är fan inte så långt borta eller?

Egentligen hoppas jag på att vintern går över till lovet och våren och sommaren gör entre vid typ, vecka 13 senast?
Jag vill inte ha vinter längre. Det är så jävla tråkigt, jag klarar inte det. Jag är verkligen ingen vintermänniska trots jag är född den 22 dec..

Vissa dagar är jag fan redo att dra här ifrån. Bara lämna allting. Fast när man drar fram den andra tanken hade det inte gått. Jag vet exakt vilka jag inte klarat mig utan mer än någon dag alltså.. Fast jag hade sluppit så många pajkastare vilket hade lättat på hela köret. 2011 säger jag bara, ett år innan NWO då drar jag. Hoppas jag.
Inte till ett varmare land, än..

Och här var det menat att ligga bilder, men blogg.se vägrar så då vägrar fan jag också.

Kommentarer
Postat av: lini

jag skiter i att jag är den största pajkastaren i stan, jag kommer sakna dig tills jag dör. inte okej.



don't leave me baby

2010-02-14 @ 22:21:30
URL: http://lmoberg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0