Varför denna hype?

Ja, precis. Varför denna hype på Eric Saade?

Är det för att han gått på vår skola (ja, jag tänker främst att elever på filbornaskolan försöker försvara det faktum att ingen egentligen gillar honom).

Är det för att han är snygg? Inte för jag kan påstå att han är speciellt vacker, men det är väl den defentionsfråga, eller hur?

Är det för att ni tror att ni ska bli kända om Eric blir känd, era 15 min i rampljuset eller något?

Vill dessutom säga att jag INTE är avundsjuk. Jag hade också kunnat klä mig i lite tightare kläder och sjunga skitlåtar och med all säkerhet kommit med i melodifestivalen.. För utbudet är helt åt helvete. Så någon prestation är det fan inte fråga om.

Kommentarer
Postat av: louise

haha bullshit

2010-02-14 @ 19:54:49
URL: http://louiselbg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0