Back on FUCKING track, nästan.

HEJ!

Idag fick jag en ny skateboard, av HUGO! <3
Eller ja, han hade en likadan som jag beställt hemma.. Så var han sugen, så jag fick den så får han min när den landar på posten.. Thank god for that.

Satte ett nytt trick idag, fs 360.. FLAT, utan att glida rundor osvosv så det är ju suveränt.
Sitter och lyssnar på Alf, jesus kristus så bra.

Vill ni se bilderna på min nya kompletta baby?
klart ni vill

Setup nu då:
Junkyard bräda, bredd 8.
Thunder 147 hi-polished.
Sweet hjul
Warp kullager
/care
vad ni ska bry er om är klistermärkena!!





justja, nästan back on track. Nu behöver jag sommar och vår och utesessions utan hood osv.
peace

Kommentarer
Postat av: spid älskare

fan va jag älskar dig, sex?

2010-01-06 @ 23:02:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0